Vendredi 20 Avril 2018  -  14h34  

       A découvrir sur N64
       Accès Rapides

   Accueil

   Emulateurs

   Plugins

   Roms N64

   Jeux N64

   Boites 3D / Box-Art

   Textures HD

   Hacks / Traductions

   Manuels

   Tests / Vidéo-Tests

   Vidéos

   Dossiers & Tutos

   Tournois

   Concours

   Quiz N64

   Mini-Jeux N64

   Challenges N64

   Sondages

   Classement Trophées
Le saviez-vous ?

Par manque de temps, les développeurs de Banjo-Kazooie ont du retirer plusieurs niveaux dont certains éléments se sont retrouvés plus tard dans Banjo-Tooie et Donkey Kong 64.
Glide64 Wonder ++ (Gonetz)
Plugin video développé par Gonetz (basé sur le code source de Dave2001).

Pour rappel, Glide64 est un plugin vidéo N64 pour cartes graphiques de type 3Dfx, mais il peut être utilisé avec la plupart des cartes graphiques grâce aux Glides Wrappers.

Attention, cette version ne permet pas de charger des Packs de textures HD.


Liste des améliorations :

Version Wonder++ :
- Improvements in hardware frame buffer emulation for Banjo Kazooie, Banjo Tooie, Mickey's Speedway USA
- Added support for highlighted objects in Perfect Dark. Added support for coronas in this game (requires software depth buffer rendering). Both features are very important for correct emulation. Now Glide64 emulates PerfectDark nearly perfect, only sky is still missing. Needless to say, that all frame buffer based effects work too (there are many of them in this game).
- Fixed combiners in several games.
- Hacktarux's glide wrapper was improved too, and its modifications can be named revolutionary. First of all, it now supports hardware frame buffer emulation! This feature was previously available for 3dfx users only, and now owners of Direct9X cards can enjoy it too. My thanks to mudlord, who helped us to solve several problems during testing of this feature. Note: OpenGL implementation of texture frame buffer is not as efficient as Glide3x one, and it requires much more video memory. Thus, at least 128mb Direct9x video card is required for hardware frame buffer emulation. Please run mudlord’s gltest.exe, placed in wrapper’s folder, to check compatibility of your video card with the wrapper. Second, Hacktarux fixed several old problems in the wrapper
- Fixed dithered alpha emulation on ATI cards
- Fixed chromakey functions
- Fixed Lens of Truth problem in Zelda MM
- Added some missing combine modes


Auteur : Gonetz

Site officiel :
http://glide64.emuxhaven.net

Téléchargé : 1372 fois
(13/12/2006 - 471 Ko)
  Téléchargement
 
       Membres

   Identifiant :

  

   Mot de Passe :

     

   Mot de Passe oublié !
Devenir Membre
       Dossiers / Tutos (39)

   Test du BioSensor (Seta)

   Utiliser et configurer l'émulateur ...

   Test du N64 Controller Adapter (May...

   Jouer à vos Roms N64 en Relief (Lun...

   Test du N64 RetroPort (RetroZone)

   Le Stop'N'Swop

   Enregistrez et visionnez vos partie...

   Installer et configurer un Serveur ...

   Test du SS-N64-PS2 Controller Adapt...

   Test du GameBooster (Datel)
Tous les Dossiers
       Vidéo-Tests (14)

   Legend of Zelda, The - Ocarina of T...

   Extreme-G

   Resident Evil 2

   International Superstar Soccer 2000

   South Park Rally

   Diddy Kong Racing

   GoldenEye 007
Tous les Vidéo-Tests
       Tests de Jeu (45)

   World Driver Championship

   Super Mario 64

   South Park Rally

   Bakuretsu Muteki Bangai-O

   Power Rangers - Lightspeed Rescue

   Diddy Kong Racing

   FIFA - Road to World Cup 98
Tous les Tests
       Notices Scannées (150)

   Extreme-G XG2

   Shadowgate 64 - Trials Of The Four ...

   South Park - Chefs Luv Shack

   Shadow Man

   F-1 World Grand Prix

   Bio FREAKS

   Razor Freestyle Scooter
Toutes les Notices
       Partenaires

   GameTronik.Com

   SyTest.Net
(c) 2001-2018 Emulation64.fr / Emulation64.net