Mardi 23 Janvier 2018  -  20h56  

       A découvrir sur N64
       Accès Rapides

   Accueil

   Emulateurs

   Plugins

   Roms N64

   Jeux N64

   Boites 3D / Box-Art

   Textures HD

   Hacks / Traductions

   Manuels

   Tests / Vidéo-Tests

   Vidéos

   Dossiers & Tutos

   Tournois

   Concours

   Quiz N64

   Mini-Jeux N64

   Challenges N64

   Sondages

   Classement Trophées
Le saviez-vous ?

Le dernier jeu Nintendo 64 sorti aux USA est Tony Hawks Pro Skater 3. Il a été commercialisé le 20 aout 2002.
glN64 v0.4.1 (Orkin)
Plugin video compatible avec les cartes graphiques utilisant la librairie OpenGL.

Liste des améliorations :

Version 0.4.1 :
- Fixed a problem involving status bars and GeForces
- Fixed a bug that occured when taking a screenshot when hardware framebuffer textures were enabled
- Fixed a bug in the texture cache that could cause slow speed, and eventual freezing
- Fixed a bug that caused refresh rates not to be saved
- Removed some debugging code left in the texture cache that was causing a loss in speed
- Improved microcode detection, there should be fewer unknown microcode errors now
- Added an option for dithered alpha since it's slow on some Radeons, and fine on others
- Added detection and adjustment for the 1964 toolbar

Version 0.4 :
- Shortened the name (I got tired of all the typing )
- Rewrote ~80% of the plugin
- Added hardware framebuffer textures (still experimental)
- Recompiled combine modes are now cached
- Greatly improved non-GeForce combiner
- Slightly improved GeForce combiner
- Combiner compilers are now automatically selected
- Added support for line drawing microcodes (Line3D, L3DEX, and L3DEX2)
- Added support for Diddy Kong Racing/Jet Force Gemini/Mickey's Speedway microcodes
- Added partial support for sprite microcodes (S2DEX and S2DEX2)
- Added support for Perfect Dark microcode
- Changed microcode detection method
- Added internal near-clipping for NoN (non near-clipping) microcodes
- Added smarter depth buffer clearing
- Added support for screenshot saving
- Added selectable texture bit depth
- Moved configuration from an INI file to the registry
- And many other changes as a result of the rewrite...


Auteur : Orkin

Site officiel :
http://gln64.emulation64.com/

Téléchargé : 8884 fois
(15/09/2005 - 84 Ko)
  Téléchargement
 
       Membres

   Identifiant :

  

   Mot de Passe :

     

   Mot de Passe oublié !
Devenir Membre
       Dossiers / Tutos (39)

   Utiliser et configurer l'utilitaire...

   Jouer en réseau avec Project64 KVE

   Test de l'Arcade Shark (InterAct)

   Test du Pad Hori Nindendo 64 (Hori)

   Utiliser les Codes Triches avec Pro...

   Les Jeux Nintendo 64 Abandonnés

   Test du Passport Plus III (EMS)

   Renommer vos Roms avec GoodN64

   Histoire de Emulation64.fr

   Enregistrez et visionnez vos partie...
Tous les Dossiers
       Vidéo-Tests (14)

   Resident Evil 2

   Bio FREAKS

   International Superstar Soccer 2000

   Extreme-G

   Perfect Dark

   South Park Rally

   Legend of Zelda, The - Majoras Mask
Tous les Vidéo-Tests
       Tests de Jeu (45)

   South Park Rally

   Donkey Kong 64

   Defi au Tetris Magique

   Re-Volt

   Quake 64

   John Romeros Daikatana

   Super Mario 64
Tous les Tests
       Notices Scannées (150)

   Resident Evil 2

   Star Wars Episode I - Racer

   Body Harvest

   Tony Hawks Pro Skater 2

   GASP Fighters NEXTream

   Turok - Rage Wars

   SCARS
Toutes les Notices
       Partenaires

   GameTronik.Com

   SyTest.Net
(c) 2001-2018 Emulation64.fr / Emulation64.net